română
cloum04 cloum03

Servicii de asistență

Q
Cum pot obține o ofertă pentru produse?
Un
Puteți obține o ofertă de produse prin următoarele modalități: 1, completați formularul de solicitare pe acest site web "Pagina principală - Contactați-ne - Colaborare ecologică - Completați formularul", trimiteți informațiile despre nevoile dvs., personalul nostru de vânzări relevant vă va contacta cât mai curând posibil și vă va oferi o ofertă; Sunați la serviciul de asistență pentru clienți +40735179711 (24 de ore de asistență pentru clienți online) pentru a vă informa despre nevoile specifice, cum ar fi parametrii necesari sau modelul produsului, cantitatea etc., vă vom contacta prima dată când vedem informațiile dvs.
Q
Cum obțineți informații despre produs
Un
Puteți obține informații despre produse prin: 1, vizitați acest site web, navigați în centrul de produse sau descărcați un manual de produs pentru a afla detalii despre parametrii tehnici, scenarii de aplicații, caracteristici de performanță și altele; 2, faceți clic pe fereastra pop-up de asistență pentru clienți din partea dreapta a site-ului oficial, personalul nostru de asistență pentru clienți va răspunde întrebărilor despre produse online; Sunați la serviciul telefonic +40735179711 pentru a vă informa despre nevoile specifice, personal de vânzări sau echipa de suport tehnic vă va oferi consultanțe și răspunsuri profesionale pentru produse.
Q
Cum cumpăr un produs?
Un
Puteți accesa site-ul nostru pentru senzori de organe făcând clic pe butonul de consultare online pentru a consulta serviciul de asistență pentru clienți sau sunând la +40735179711 pentru consultare manuală, așteptând întrebările dvs.
Q
Cum obținem asistență tehnică?
Un
Puteți obține asistența noastră tehnică prin următoarele modalități: 1, vizitați acest site web, navigați în centrul de produse sau descărcați un manual de produs pentru a afla detaliile despre parametrii tehnici ai produsului, scenariile de aplicare, caracteristicile de performanță și alte informații, dacă încă nu puteți rezolva problema dvs., puteți răspunde nevoilor dvs. în "Suport de servicii" - "Mesaj online", vom aranja un inginer tehnic pentru a vă oferi asistență tehnică în prima dată când veți vedea informațiile dvs.; Sunați la telefonul +40735179711 pentru a vă informa despre problemele specifice cu care vă confruntați și echipa noastră de asistență tehnică vă va ajuta cât mai curând posibil.
Q
Ce servicii și suport poate oferi compania?
Un
Compania oferă o gamă completă de servicii pre-vânzare și post-vânzare, inclusiv selectarea produselor, instrucțiuni de instalare, depanare și reparații, suport tehnic și instruire. Ne angajăm să răspundem în termen de 24 de ore de la primirea feedback-ului clienților și să rezolvăm problemele cât mai curând posibil. În același timp, oferim suport tehnic pe termen lung și servicii de actualizare a produselor pentru a asigura clienților o experiență continuă de calitate și stabilă.