română
Soluții > Aplicația radarului laser în evitarea barierelor
激光雷达在天车避障中应用
Aplicația radarului laser în evitarea barierelor
Reducere a ratei de accidente, răspuns extrem de rapid, frânare clasificată inteligentă
Seria de ani lumina la distanta lunga
Consultanță pentru programe
Profilul industriei/proiectului
În atelierele de fabricație mari precum metalurgia, hârtia și materialele de construcții, mașinile de mai multe zile funcționează adesea cu sarcină mare pe aceeași linie, operațiunile manuale tradiționale sunt ușor de determinat întârzierea cauzată de accidente de coliziune, care afectează atât eficiența producției cât și amenință siguranța personalului. În acest punct dureros, sistemul inteligent de protecție împotriva coliziunilor monitorizează în timp real distanța și starea de funcționare a mașinii prin intermediul radarului de unde milimetrice și a tehnologiei de fuziune vizuală. Atunci când riscul de coliziune este detectat, sistemul declanșează automat o alertă precoce pe categorii (alarmă sonoră → încetinire → frânare de urgență), pentru a obține un răspuns rapid în 50ms. În același timp, în combinație cu algoritmul de planificare pentru a optimiza traseul de funcționare al mașinii, reducerea ratei accidentelor de coliziune la sub 0,1%, asigurarea siguranței operațiunii continue și creșterea eficienței totale a producției cu peste 25%.
list16_img01.png list16_himg01.png
Scenarii de aplicare
  • Suport pentru urmărirea poziției în timp real a vehiculului în mai multe zile pe aceeași orbită, acoperind o rază de ≥50 m
list16_img01.png list16_himg02.png
Soluții tehnice
  • Radar de unde milimetrice + dublă verificare vizuală, eroare de măsurare a distanței <3cm
list16_img03.png list16_himg03.png
Valoarea clientului
  • Trincarea automată a frânării în trei etape (alertă timpurie/încetinire/oprire de urgență) în funcție de nivelul de risc
  • Timp de răspuns de frânare de la detectare la finalizare ≤50ms
list16_img04.png list16_himg04.png
Aspecte tehnice
  • Reducerea incidenței accidentelor de coliziune de la 8% la sub 0,1%
  • Reducerea timpului de oprire și creșterea eficienței de ridicare cu 25%
Pictograma cazului

Cazul 1